وبلاگ

Mehrgiti NGO > پست ها > خاطره ها > خاطره ای از یک همیاری
February 15, 20163:19 pm Published by Leave your thoughts

خاطره ای از یک همیاری

وقتی پیام درخواست برای تجهیز مدارس مناطق محروم به کامپیوتر و تجهیزات نوین آموزشی را در صفحه مهرگیتی گذاشتم با این پیام خصوصی مواجه شدم :

سلام آقای اسماعیلی گرامی،من سامارا هستم از همیاران مهر گیتی،در پی پیام شما در مورد اهدا کامپیوتر، من خیلی دوست دارم چند دستگاه کامپیوتر یا لپ تاپ به یک مدرسه تازه تاسیس اهدا کنم اما خیلی خیلی دوست دارم اینکار را برای مدرسه شهدای غواص انجام بدم. ایا این امکان هست که بنده تعداد کامپیوترهای این مدرسه را تقبل کنم؟ چه زمان و حدود چند دستگاه به نظرتون برای اون مدرسه لازمه ؟ بنده ساکن ایران نیستم اما هزینه خرید آنها رو میتونم به عهده بگیرم.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

خیلی دوست دارم چند دستگاه کامپیوتر یا لپ تاپ به یک مدرسه تازه تاسیس اهدا کنم اما خیلی خیلی دوست دارم اینکار را برای مدرسه شهدای غواص انجام بدم. ایا این امکان هست که بنده تعداد کامپیوترهای این مدرسه را تقبل کنم؟ چه زمان و حدود چند دستگاه به نظرتون برای اون مدرسه لازمه ؟ بنده ساکن ایران نیستم اما هزینه خرید آنها رو میتونم به عهده بگیرم.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

و با پرسش و پاسخی که در چند دقیقه انجام شد و نیازسنجی که از طرف استان خوزستان تایید شد و با همت بلند خانم سامارا سایت کامپیوتری مدرسه شهدای غواص (طرح شماره 120 مهرگیتی) در روستای صیداویه آبادان به هفت کامپیوتر نو مجهز شد

به اشتراک گذاری:

Categorised in:

This post was written by admin


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

9 + 7 =