هنرستان پسرانه امام علی (ع) سیدان در استان فارس با همراهی خیر محترم سرکار خانم رستگار تجهیز شد.
این هنرستان با یکصد دانشآموز در رشتههای برق، مکانیک و کامپیوتر با هزینهای بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به کلیه تجهیزات آموزشی و رفاهی مجهز گردید.
۲۷ اردیبهشت ماه اعضای مهرگیتی و خیر محترم با حضور مسئولین و دانشآموزان از این هنرستان بازدید به عمل آوردند.